12-02-2016 10:27 am tekijä Anonymous
Onko Netvisorissa tällä hetkellä jotakin yleistä ongelmaa yrittäessä kirjautua Nordean tunnuksilla..? Yritin äsken pariinkin kertaan kirjautua ja kun kirjoitin tunnukset ja painoin ok, niin ohjelma palasi takaisin Netvisorin etusivulle.
12-02-2016 6:06 pm tekijä Rane Olsen
Moi Jennimari,
Kannattaa tyhjentää selaimesta välimuisti, tai ainakin kaikki evästeet, joissa esiintyy merkkijono "netvisor". Tämän jälkeen selain kiinni ja kirjaudut uudelleen.
Jos käytössä on Mac ja Safari, niin siinä on sellainen ominaisuus, että jos joku sivu on suosikeissa, niin Safarin välimuistin tyhjentäminen ei näiden suosikkien osalta ole täydellistä. Ratkaisuna on poistaa sivu suosikeista, tyhjentää välimuisti, sammuttaa selain ja kirjautua uudelleen.
Olettehan huomanneet, että Nordealla on erittäin kätevä App älypuhelimiin: Tunnuslukusovellus. Se tuntuu toimivan kirjautumisessa luotettavammin kuin Mobiilivarmenne.
18-02-2016 10:00 am tekijä Anonymous
Kirjautumissivun päivittäminen ennen kirjautumista riittää ainakin Chromea käyttäessä ehkäisemään "muodostamasi linkki ei ole yksilöllinen" -herjan ja säästämään tunnuslukuja. Nordean tunnuslukusovelluksella kirjautumisen kanssa on tarvittu välimuistin tyhjennystä. Aika harvinaista nykyään, että tällaisia kikkoja tarvitaan, mutta pääasia tietysti, että kirjautuminen onnistuu.
Anonymous
12-02-2016 2:23 pm tekijä Anonymous
Olen huomannut samaa. Yleensä toisella yrityksellä pääse kirjautuman, ensimmäisellä kerrällä heittä takaisin kirjautimissivulle.