03-05-2017 8:53 am tekijä Anonymous
Minne laskut ovat siis hävinneet ja joudunko lähettämään nuo uudelleen?
03-05-2017 11:27 am tekijä Anonymous
Tähän saakka ei ole ollut viiveitä, siksi olenkin hieman hämilläni, että mikäs nyt on.
Visma ✓
03-05-2017 12:25 pm tekijä Teemu Luukkonen
Ping Tia Björkell. Oisko sinulla tähän mitään ajatuksia?
04-05-2017 9:39 am tekijä Tia Björkell
Hei Malla!
Tarkistin, että 2.5. Maventa-tililtänne on lähtenyt 4 laskua. Näyttää siis vähän siltä, että loput laskut eivät ole tulleet Netvisorista Maventaan ollenkaan. Selvitän tätä yhdessä Netvisorin tuen kanssa parhaillaan, palaan heti kun tiedän syyn ja miten korjaamme asian.
Aurinkoisin terveisin,
Tia
04-05-2017 10:05 am tekijä Tia Björkell
Hei Marja-Terttu!
Olet aivan oikeassa, 1-2 päivää on liian pitkä viive.
Olisiko sinulla antaa pari esimerkkiä, niin pääsemme tutkimaan asiaa? Ymmärrän, jos et halua Communityssä laskunumeroita ja asiakkaiden nimiä antaa. Voit halutessasi myös lähettää nämä tiedot minulle sähköpostitse: tia.bjorkell@visma.com
Aurinkoista päivänjatkoa
Tia
Anonymous
03-05-2017 11:04 am tekijä Anonymous
Maventan kautta lähetetyt verkkolaskut viipyvät matkalla nykyään luvattoman kauan! Voi viedä 1-2 päivääkin ja se on mielestäni liian pitkä aika, kun kerran digitaalisessa ja ajantasaisessa järjestelmässä ollaan.!