Aloita uusi aihe
e

elina.mononen@visma.com

Laskun tuonti rajapinnan kautta asiakkaan toimipaikkaan

09-03-2021 8:21 am tekijä Anonymous (Päivitetty 01-04-2021 tekijä elina.mononen@visma.com)

Moi Jari,

 

Kollegani olikin käsitellyt tämän kanssasi tukipyynnöllä, mutta tässä vielä tiivistettynä:

Salesinvoice.nv resurssista löytyy officeidentifier- ja deliveryoffice -elementit, joilla toimipaikan kohdistuksen voi toteuttaa myyntilaskun tuonnissa. 

 

Suosittelemme käyttämään deliveryoffice -elementtiä, mikäli on tiedossa Netvisorissa olevan toimipaikan nimi tai OfficeNetvisorKey. Toimipaikkatunnus (officeidentifier) on erillinen tieto Netvisorin toimipaikan tiedoissa. Tätä tietoa ei saa toistaiseksi haettua Netvisorista ja sitä ei voi tuoda muutoin kuin myyntilaskusanomalla tai toimipaikan voi perustaa tämän tiedon perusteella Netvisoriin.

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 8:12 pm tekijä Anonymous

Hei,

 

Olemme luoneet Netvisor asiakkaille eri toimipaikkoja asiakaskortin alle.

 

Rajapinnan kautta laskua tuotaessa emme saa lisättyä laskulle asiakkaan toimipaikkaa (laskulle tulee oletuksena ensimmäinen toimipaikka).

Haluaisin tietää onko tätä mahdollista tehdä kun laskua tuodaan rajanpinnan kautta.

Käyttöliittymässä tämä mahdollisuus on ja laskun voi jälkikäteen liittää toimipaikkaan.

 

Jos tämä onnistuu rajapinnan kautta niin miten tuontisanomassa pitää määritellä toimipaikka (officeid) että lasku näkyy toimipaikoittain haettavissa raporteissa Netvisorissa?

 

Toimitusosoitteen tietysti saa samaksi kuin asiakkaan toimipaikka, mutta tällöin lasku ei näy toimipaikka kohtaisissa raporteissa.

 

Olen kysynyt asiaa jo tuesta moneen kertaan, mutta selkeää vastausta ei saa onko tämä mahdollista.

Tuesta opastettiin aluksi laittamaan sama toimitusosoite kuin toimipaikalla on, mutta tämä ei liitä laskulle toimipaikkaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin