Starta ett nytt ämne
N

Niina Härkänen

*Ratkaistu* Ongelmia Netvisoriin kirjautumisessa Safari-selaimella

05-02-2020 2:49 pm tekijä Niina Härkänen

Tietoomme on tullut useita tapauksia, joissa käyttäjät eivät ole voineet kirjautua Netvisoriin pankkitunnuksilla käyttäen Safari -selainta. Valitessa pankkia tunnistautumista varten on selain ilmoittaunut tunnistautumisen epäonnistumisesta.

 

Ongelman korjaamiseksi suosittelemme Safarin käyttäjiä poistamaan selaimestaan evästeet, sivustoasetukset sekä Netvisorin suosikeista (ohjeet liitteessä). Mikäli tilanne ei ratkea, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: tuki.netvisor@visma.com.

 

Kirjautumiseen suosittelemme ensisijaisesti käyttämään Netvisor ID -sovellusta. Lisätietoja Netvisor ID:stä löydät täältä.

 

Päivitämme tätä tiedotetta kun saamme asiasta lisätietoja.

 

----------

Päivitys 7.2.2020 10:45: Häiriötilanne on nyt vahvistettu korjatuksi. Telian tunnistuspalveluun on tehty korjaus Safari-selaimen osalta. Kirjautuminen onnistuu taas Safari-selaimen kautta.

Päivitys 6.2.2020 16:24: Vianselvitys Applen ja Telian kanssa jatkuu edelleen. Ongelman voi kiertää seuraavasti:

1. Päivitä uusin IOS-versio käyttöön ja salli Safarissa sekä ponnahdusikkuna että evästeet (Asetukset ->Safari ->Estä ponnahdusikkunat ja Estä kaikki evästeet tulee sallia.)

2. Käytä muuta selainta kuin Safaria.

Päivitämme tätä tiedotetta, kun saamme lisätietoja ongelman korjauksen etenemisestä.

 

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar