Visma ✓
18-11-2020 8:52 am tekijä Tiina Ukkonen
Olemme havainneet, että mobiilivarmenteella kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu osalla asiakkaistamme, tai kirjautuminen on hidasta.
Netvisor ID:llä ja verkkopankkitunnuksilla kirjautuminen onnistuu normaalisti.
Päivitämme tiedotetta heti, kun meillä on lisätietoja. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
----------
Päivitys 18.11.2020 klo 09:44: Telian tunnistautumispalvelussa ollut vikatilanne on korjattu ja kirjautuminen mobiilivarmenteella onnistuu jälleen.
Päivitys 18.11.2020 klo 9:15: Telian tunnistautumispalveluissa on havaittu vikatilanne, jonka seurauksena osa käyttäjistä ei pysty tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella. Korjaustoimet ovat käynnissä. Vika alkoi: 18.11.2020 8:10