06-04-2021 10:54 am tekijä Laura Sainio
Hyvät asiakkaamme,
Netvisor-palvelu oli tänä aamuna erittäin hidas osalla asiakkaitamme. Olemme paikallistaneet missä hitaus esiintyy, mutta valitettavasti hitauden aiheuttaja ei vielä ole selvillä. Tutkimme parhaillaan vian juurisyytä yhdessä palvelunjatkuvuuskumppanimme kanssa.
Tällä hetkellä palvelu toimii normaalisti kaikilla asiakkaillamme.
Pahoittelemme suuresti hitauden aiheuttamaa haittaa.
----------
Päivitys 16.4.2021 klo 15.45: Juurisyy ei valitettavasti selvinnyt mutta ongelma ei ole toistunut.
Päivitys 7.4.2021 klo 10.42: Tilanne rauhoittui jälleen klo 10.28. Jatkamme vianselvitystä yhdessä palvelunjatkuvuuskumpppanimme kanssa.
Päivitys 7.4.2021 klo 10:15: Hitaus on ilmennyt uudelleen tänä aamuna klo 09:50 alkaen ja jatkammen tilanteen tutkimista. Tiedotamme tilanteen etenemisestä mahdollisimman pian.
Päivitys 6.4.2021 klo 14:45: Nyt palvelu toimii jälleen normaalisti. Jatkamme hitauden syyn selvittämistä.
Päivitys 6.4.2021 klo 14.29: Hitaus alkoi uudelleen. Ongelman syy ei valitettavasti ole vielä tiedossa. Päivitämme tätä tiedotetta kun saamme lisätietoa.