03-06-2016 10:40 am tekijä Anonymous
Asiakkaan toiveena on, että sähköpostitse lähetetyllä myyntilaskulla liitteet olisivat samalla dokumentilla kuin itse laskukin. Meillä saattaa laskulla olla useitakin liitteitä ja olen lisännyt liitteet laskulle laskulomakkeen kohdasta 'Verkkolaskun mukana lähetettävät liitetiedostot', jolloin asiakas saa sähköpostiinsa laskun omana tiedostonaan ja jokaisen liitteen omana tiedostonaan. Jos liitteen haluaa samaan tiedostoon laskun kanssa, se täytyy lisätä lähetysvaiheessa, mutta tällöin vain yksi liite on mahdollinen. Onko tätä mahdollista muuttaa niin, että useampia liitteitä voi lisätä laskulle ja siitä muodostuisi yksi dokumentti?
17-01-2018 9:49 am tekijä Jani Korhola
Hei Mervi,
Julkaisemme uuden myyntilaskunäkymän tammi-helmikuun aikana. Tässä yhteydessä (ja jatkokehityksenä) tulemme yksinkertaistamaan liitekäsittelyä. Ensimmäisessä vaiheessa liitteet voi lisätä suoraan laskulta, jatkossa voidaan miettiä vielä sitä että meneekö nämä yhtenä dokumenttina vai erillisinä.
Laura Niiranen
03-06-2016 9:11 am tekijä Laura Niiranen
Hei Mervi,
kiitos viestistäsi.
Teethän tästä kehitysehdotuksen Netvisor-tuoteideointi -osioon.
Aurinkoista päivän jatkoa!