20-10-2016 9:18 am tekijä Anonymous
Netvisoriin pitäisi saada integroitua palautekysely asiakkaille, jossa on seuraavia ominaisuuksia:
- vakiomuotoisen palautekyselyn lähettäminen ohjelmasta esim. valitsemalla se sähköpostilaskutuksen yhteydessä tai asiakkaan lisätiedoista
- palautekyselyjen muokkaus
- palautteiden koonti ja arviointi graafisesti
- palautteiden automaattinen lisääminen asiakastietoihin
- palautteiden kehityksen seuraaminen
Ymmärrän että tämä on isompitöinen juttu kuin monet muut kehitysideat, mutta varmasti Netvisorille todella kova kilpailuetu. Voin tarjota konsulttiapua vakiomuotoisen palautekyselyn laadinnassa pro bono!
21-02-2018 10:02 am tekijä Jani Korhola
Hei Joel,
Tämä on pistetty korvan taakse, mutta tämä ei ole tällä hetkellä meidän prioriteeteissa kovin korkealla. Tilanne toki elää ja voi olla että vuoden kuluttua tätä katsotaan ihan eri silmin.
Anonymous
27-02-2017 5:13 pm tekijä Anonymous
Juttelin viime viikolla erään yrityksen kanssa joka myy tällaista ratkaisua. Se oli mielenkiintoinen keskustelu.
Linkin asiakaspalautelomakkeeseen saa nyt jo lisättyä sähköpostilla välitettävien laskujen saatetekstiksi. Linkistä asiakkaat pääsevät kyselylomakkeeseen, jonka sisältö on yrityksen suunnittelema. Vastaukset tuottavat sisältöä, jota voidaan mitata ja seurata. Grafiikka auttaa kehityksen hahmottamisessa.
Netvisoriin pitäisi saada tehtyä rajapinta, jolla tuo grafiikka saadaan näkymään widgetissä. Se olisi todella hyödyllinen ominaisuus!
Väitän että se omaisuus olisi todella hyvä kilpailuvaltti Vismalle siitä huolimatta herättääkö tämä enempää keskustelua foorumilla. Toivon että joku Visman työntekijä vastaisi tähän ja lattaisi idean korvan taakse.