08-04-2019 1:32 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 09-04-2019 tekijä Anonymous)
Moi Taina,
Testasin tuota toimintoa ja se toimii minulle normaalisti, kannattaa kokeilla sinnikkäästi muutaman kerran uudelleen ja tarvittaessa vaikka vaihtaa toiseen selaimeen hetkellisesti. Tuossa voi olla jotain tekemistä selaimen välimuistin kanssa, joten sekin kannattaa tyhjentää aika ajoin.
09-04-2019 12:33 pm tekijä Rane Olsen
Moi Taina,
Toisen selaimen testaaminen on ihan normi käytäntö pilvipalveluissa, sillä saadaan rajattua ongelmaa vianetsinnässä.
Mikäli tämä virhe toistuu, niin laita siitä meille tukitiketti ja yksilöi siihen tiliote, yritys ja pankkitili (plus selain ja käyttöjärjestelmä), sekä jätä kirjaukset vielä tekemättä. Tutkimme sitten asiaa tarkemmin.
09-04-2019 2:58 pm tekijä Anonymous
Moi,
sama ongelma täällä ja selaimena Crome. Selainta ja konetta vaihdettu, ei vaikutusta.
09-04-2019 3:59 pm tekijä Rane Olsen
Moi kaikki,
Kyllä tässä on tuotannossa vikatilanne, bugitiketti on tehty ja laitettu korjaukseen. Pahoittelemme tästä teille koitunutta haittaa.
Mikäli ostolaskujen maksupalaute tulee tiliotteen mukana ja lasku on maksettu Netvisorin kautta, niin tätä ongelmaa ei näiden osalta esiinny, koskee vain manuaalisesti käsiteltäviä maksuja ja niiden kohdistuksia.
Jos kohdistamisen haluaa ennen korjausta tehdä helpoimmalla tavalla, niin kannattaa kirjata ostolaskulle manuaalinen maksu ja siitä syntyvä tosite voidaan sitten linkittää tiliotteelle sen Muu tapahtuma -valikon kautta ja sieltä Tositteen linkittäminen:
11-04-2019 4:02 pm tekijä Rane Olsen
Moi kaikki,
Tähän on nyt tuotu korjaus tuotantoon, eli pitäisi toimia taas normaalisti. Kannattaa kirjautua ulos Netvisorista kuitenkin varmuudeksi ensin ja sitten takaisin sisään.
12-04-2019 12:04 pm tekijä Anonymous
Moi!
Taas toimii, kiitos!
12-11-2021 7:35 pm tekijä Anonymous
Tiliote -> muu tapahtuma -> uusi ostoreskontran maksu
tämä taitaa olla jotenkin rikki, oli jo pe 5.4.
Jos tuosta toiminnosta menen niin saan normaalin ostolaskuhaun, en sitä missä yläreunassa näkyy sinisellä pohjalla tilinumeroa, laskun summaa yms.
Jos kuitenkin teen ostolaskuhaun, klikkaan laskurivin lopussa olevaa "uusi" linkkiä niin pääsen kyllä kirjaamaan maksun ostolaskulle mutta se ei linkity tiliotteelle.
Mikä vika, kuka korjaa ja koska?
Kyse on siis emaksuna maksetusta tilauksesta josta "kuitti" tulee ostolaskuna, se kuitataan maksetuksi tiliotteen kautta.
Anonymous
09-04-2019 12:28 pm tekijä Anonymous
Yritin pe 5.4. useamman kerran. Yritin ma 8.4. useamman kerran.
Eri koneilla mutta kummassakin Firefox-selain, jolla tämä toiminto aiemmin toiminut.
Välimuistin osaan kyllä tyhjentää säännöllisesti.
Selainta en kyllä sitten vaihda vain jonkun yhden toiminnon takia, en todellakaan.
No, seuraava yritys tulee huomenna eli ke 10.4., kun uusi vastaava kuittilasku saapuu.