Starta ett nytt ämne
A

Annika Sihvo

Netvisor App kirjautuminen ei onnistu uudelleenasennuksen jälkeen

15-12-2020 10:03 am tekijä Anonymous (Päivitetty 15-12-2020 tekijä Annika Sihvo)

Hei Hannu,

 

kiitos viestistäsi. Yrittääkö kollegasi kirjautua Netvisor-mobiilisovellukseen vai Netvisor ID -sovellukseen?

Nämä ovat siis kaksi eri sovellusta. Netvisor-mobiilisovellus on sovellus, jonka kautta voi mm. kirjata työaikaa ja luoda matka- ja kululaskuja. Netvisor ID on taas kirjautumiseen tarkoitettu sovellus.

Pyytäisitkö häntä laittamaan meille tarkemmat tiedot tukipyyntönä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin.

 

Mukavaa talven jatkoa!


A

Anonymous

15-12-2020 2:03 pm tekijä Anonymous

Hei Annika,

Kyseessä on Netvisor-mobiilisovellus (käyttäjä kirjaa vain työtunnit, eikä hänellä ole erikseen Netvisor-tunnuksia).

t. Hannu

A

Annika Sihvo

15-12-2020 3:26 pm tekijä Annika Sihvo

Hei Hannu,

 

aivan. Vastaamme hänelle sitten yksityisviestillä kunhan hän lähestyy meitä.

A

Anonymous

12-11-2021 7:43 pm tekijä Anonymous

Hei,

 

Kollegani asensi Netvisor appin uudestaan puhelimeensa. Hän käyttää vain tuntikirjausta, eikä hänellä ole Netvisor tunnuksia.

Nyt uudelleenasennuksen jälkeen kun hän yrittää kirjautua pankkitunnuksilla, niin kirjautuminen ei onnistu. App ilmoittaa että käyttäjä on kirjautuneena toisella laitteella. Miten tämä ongelma saadaan korjattua?

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar