08-12-2015 3:20 pm tekijä Anonymous
Hei,
Viestintä nopeutuu jatkuvasti ja viestinnän kanavat muuttuvat. Chat-tyyppinen keskustelu on suurimmalle osalle ihmisistä jo arkipäivää.
Olemme havainneet, että asiakkaalle oleellista myös Netvisor-käyttökokemuksen onnistumisessa on nopea reagointi tilitoimiston puolelta, kun asiakkaalla on ongelmatilanne. Toivoisimme tähän toimivaa työkalua Netvisoriin. Haluaisimme avata chat-tyylisen keskustelualustan sinne missä asiakas on ja missä hän tarvitsee meitä: asiakkaan Netvisor-sivulle. Chat-ikkunalla tavoittelemme entistä sujuvampaa vuorovaikutusta, jossa asiakas voisi esittää kysymyksensä tilitoimistolle juuri ongelman ilmestyessä ja tilitoimistosta voisimme vastata saman tien. Näin kysyminen olisi tehty asiakkaalle mahdollisimman helpoksi ja toisaalta voisimme tilitoimistossa vastata entistä joustavammin näihin kysymyksiin, sillä chat-ikkunassa ei välttämättä tarvitsisi olla juuri tämän yrityksen kirjanpitäjä.
Palveluntarjoajia tällä saralla löytyy lukuisia, olemme itse tutustuneet mm. Ninchat ja Giosg -ohjelmistoihin.
Visma ✓
19-12-2017 9:39 am tekijä Marja-Liisa Lohtander
Hei,
oikein hyvää keskustelua. Meillä on ollut mietinnässä, kuinka voisimme tukea tilitoimiston ja asiakkaan välistä viestintää. Viestinnässä on erilaisia tarpeita ja chat -tyyppinen ratkaisu voisi olla yksi toimiva ratkaisu, jolla osa tarpeista saataisiin hoidettua. Olemme osana tilitoimistotyökalujen kehittämistä suunnitelleet myös toimintoa, jolla kirjanpitäjä voisi työtä tehdessään laittaa Netvisorista viestin asiakkaalle esimerkiksi kirjanpidon kirjauksen taakse tarvittavasta lisädokumentaatiosta ja yrittäjä saisi tästä tiedon haluamaansa "kanavaan" ja voisi lisätä liitteen vastaamalla viestiin ja kyseinen liite tallentuisi suoraan kyseiseen kohtaan. Tämä yhtenä esimerkkinä ajatuksistamme. Kommunikoinnin helpottaminen on joka tapauksessa meillä osa kehittämistyötä ja otamme mielellämme vastaan ideoitanne.
28-12-2017 9:37 pm tekijä Anonymous
Mites tohon toimis slack integraatio?
29-08-2018 11:01 am tekijä Anonymous
Erittäin hyvä idea, että suoraan tositteelta tai laskulta voisi lähettää asiakkaalle viestin joka tallentuu suoraan laskulle samoin kaikki viestiin välitetyt liitteet tms.
Anonymous
17-08-2017 6:44 pm tekijä Anonymous
Meillä firman sisäisessä kommunikoinnissa käytetään Slackia. Pyysimme tilitoimistomme mukaan, ja koko homma ratkesi sillä. Itse en haluaisi yhtä ylimääräistä ikkunaa lisää, sillä netvisor ei kuitenkaan ole meillä koko ajan käytössä. Slack sen sijaan on, ja sinne voi raknetaa kaikenlkaisia muitakin integraatioita.
Jos tällainen chat kuitenkin Netvisoriin rakennetaan, niin ehdottomasti APIt auki, jolloin viestit saa tarvittaessa kulkemaan myös muualle.