Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

Verkkolaskun mukana liitteet

22-05-2019 12:42 pm tekijä Anonymous

Netvisorissa on liitetty verkkolaskun mukaan 3 eri liitettä mutta asiakas saa vain niistä kaksi. Mihin häviää matkalla kolmas liite? Kuinka toimia, että kaikki liitteet menevät asiakkaalle.

1 kommentar

M

Markus Anttonen

Visma

31-05-2019 3:05 pm tekijä Markus Anttonen

Hei Anne

 

Tästä kannattaa laittaa tukipyyntö, jossa käy ilmi mistä yrityksestä lasku on lähetetty ja mikä on tämän laskun numero. Lisäksi mikä liite ei mennyt perille. Sitten tätä voi tutkia lähtikö liite Netvisorista ja käsiteltiinkö tämä Maventan puolelta eteenpäin.

 

Mikäli käsiteltiin, niin sitten vaihtoehtoina on, että tämä on pudonnut vastaanottavan operaattorin käsittelyssä tai vastaanottaja on poistanut yhden liitteen heidän järjestelmässään.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar