Netvisorissa on liitetty verkkolaskun mukaan 3 eri liitettä mutta asiakas saa vain niistä kaksi. Mihin häviää matkalla kolmas liite? Kuinka toimia, että kaikki liitteet menevät asiakkaalle.
Tästä kannattaa laittaa tukipyyntö, jossa käy ilmi mistä yrityksestä lasku on lähetetty ja mikä on tämän laskun numero. Lisäksi mikä liite ei mennyt perille. Sitten tätä voi tutkia lähtikö liite Netvisorista ja käsiteltiinkö tämä Maventan puolelta eteenpäin.
Mikäli käsiteltiin, niin sitten vaihtoehtoina on, että tämä on pudonnut vastaanottavan operaattorin käsittelyssä tai vastaanottaja on poistanut yhden liitteen heidän järjestelmässään.
Markus Anttonen
Visma ✓
31-05-2019 3:05 pm tekijä Markus Anttonen
Hei Anne
Tästä kannattaa laittaa tukipyyntö, jossa käy ilmi mistä yrityksestä lasku on lähetetty ja mikä on tämän laskun numero. Lisäksi mikä liite ei mennyt perille. Sitten tätä voi tutkia lähtikö liite Netvisorista ja käsiteltiinkö tämä Maventan puolelta eteenpäin.
Mikäli käsiteltiin, niin sitten vaihtoehtoina on, että tämä on pudonnut vastaanottavan operaattorin käsittelyssä tai vastaanottaja on poistanut yhden liitteen heidän järjestelmässään.