04-02-2020 2:31 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 04-02-2020 tekijä Laura Sainio)
Hei Kirsi!
Pahoittelumme Netvisorin hitausongelmasta, tämä sattui kyllä ikävän kiireiseen aikaan. Tiedotamme häiriötilanteen korjauksen etenemisestä täällä: https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/Hairioita-Netvisorin-kaytossa/ba-p/272528
//Laura Sainio, Netvisor tuotekehitys
04-02-2020 4:07 pm tekijä Laura Sainio
Hei Kirsi,
Todella ikävää kuulla, että ongelmia on joka kuukauden vaihteessa. Tämänkertaiselle hitaudelle löytyy tosin ihan selkeä syy palvelun alustassa, eikä kyse ole toistuvasta ongelmasta.
Mikäli ongelmia on ihan jatkuvasti, niin kävisikö että ottaisin sinuun yhteyttä ja keskustelisimme tarkemmin näistä, josko löytyisi syy ja myös ratkaisu toistuviin hitausongelmiin?
//Laura
12-11-2021 8:09 pm tekijä Anonymous
Kuukauden vaihde ja Netvisor ihan tukossa.
Kyllä tähän pitää saada muutos! Joka kuukausi sama juttu!
Anonymous
04-02-2020 3:55 pm tekijä Anonymous
Tämä on Laura joka kuukautista! Aina kuukauden vaihteessa tukossa.
Seuraan noita häiriötiedotteita, mutta eipä niistä paljon iloa ole.
Kuukauden vaihde ja tilinpäätös päällä - ei paljoa naurata!