24-05-2021 9:27 am tekijä Anonymous
Onkohan muillakin sama ongelma? Netvisorilla ei pysty työskentelemään kun on niin hidas. Sain tällaisen virheviestin: 502 Bad Gateway The server returned an invalid or incomplete response. On käsittämätöntä että toiminta voi olla näin heikkoa. Laitoin viesin tukeen, vaikka ei siitä taida mitään hyötyä olla..
24-05-2021 9:29 am tekijä Anonymous
Kyllä on todella hidasta. Kaikki mahdollinen on tehty, historia-tietoja poistettu, koetettu useampaa selainta. Hidasta on.
24-05-2021 9:30 am tekijä Anonymous
Sama täällä
24-05-2021 9:30 am tekijä Anonymous
Kaikilla esiintyy ilmeisesti nyt hitautta, aivan järkyttävän haasteellista työskentelyä, jos jo pelkän asiakkaan vaihtaminen vie useita minuutteja. Aivan uskomatonta että nämä samat ongelmat jatkuvat päivästä toiseen.
24-05-2021 9:31 am tekijä Anonymous
hidasta on.....
24-05-2021 9:42 am tekijä Anonymous
Kyllä! Pallot vaan pyörii ja "odotetaan palvelinta osoitteessa suomi.netvisor.fi". Netvisor saa ihan kohta odottaa laskua menetetystä työajasta. Tämä on ihan käsittämätöntä, toukokuun loppu menossa joten tätä on kestänyt melkein puolet vuodesta. Pahoittelut tuntuu tässä vaiheessa ihan turhalta.
24-05-2021 9:42 am tekijä Anonymous
Hidas on. Toimi hyvin klo 8 saakka ja sen jälkeen ohjelma alkoi tökkiä.....Saa odottaa, että siirtyy seuraavaan vaiheeseen.
24-05-2021 9:57 am tekijä Anonymous
Tositteen syötössä ei löydä laskentakohteita tai sekoilee muuten vaan riviltä toiselle. Saattaa yhtäkkiä pompata edelliselle riville. Tositteen tallennus kestää ja kestää. Näkyy laatikko "pyyntöä käsitellään. Sivu päivittyy pyynnön valmistuttua".
Ei pysty lisäämään tositteille liitteitä, näyttää kyllä vihreää mutta ei avaa nappia tallenna liitteet.
Asiakkaan vaihdossa kestää ikuisuus.
Tässä nyt muutamia.
24-05-2021 10:04 am tekijä Laura Sainio
Hei @Kati Leppänen,
meillä on valitettavasti meneillään koko Netvisoria koskeva häiriötilanne, jota tutkimme ja ratkaisemme parhaillaan. Päivitämme häiriöstä lisätietoa tiedotteesen heti, kun sitä on saatavilla. Pahoittelumme häiriön aiheuttamasta haitasta.
https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/24-5-2021-Hitautta-Netvisorissa-kaikilla-asiakkaista/ba-p/383862
24-05-2021 10:10 am tekijä Anonymous
Eipä paljon lohduta, työpäivät venyy tai jos ei ole mahdollista venyttää iltapäivästä, niin milloin nämä työt pitäisi tehdä kun aika menee odotellessa?
24-05-2021 10:38 am tekijä Anonymous
On toooodella hidas täälläkin....Ei toimi ei tämä ohjelma!
24-05-2021 11:17 am tekijä Laura Sainio
Hei @Virpi Meras , suuret pahoitteluni tämän aamupäivän ongelmasta. Tiedotus ongelmasta ja sen syystä löytyy täältä: https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/Ratkaistu-24-5-2021-Hitautta-Netvisorissa-kaikilla-asiakkaista/ba-p/383862
terveisin, Laura Sainio / Netvisor tuotekehitys
24-05-2021 11:26 am tekijä Anonymous
Työpäivä aloitettu noin 8.30 ja vika korjattu 11.00. Ihan "kivasti" taas hävinnyt muutama tunti. Ei paljon huvittaisi käyttää saldoja tai kerätä miinusta työaikaan näiden häiriöiden takia. Nykyään ei voi edes järjestellä mappeja, kun sellaisia ei ole!
Asiakaskäynneillä toivoo sormet ristissä että tämä ei ole se päivä kun Netvisor on alhaalla ��
24-05-2021 2:26 pm tekijä Anonymous
Hei @Laura Sainio
Edelleen jatkaa tätä:
Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui
Tapahtui virhe oltaessa yhteydessä osoitteeseen suomi.netvisor.fi.
Avattavaa sivua ei voida näyttää, koska vastaanotetun datan alkuperää ei kyetty varmentamaan.
Ilmoitathan ongelmasta sivuston omistajalle.
Anonymous
24-05-2021 9:28 am tekijä Anonymous
On todella hidas!