Käyttöönotossa olemassa oleva asiakasrekisteri voidaan siirtää integraation avulla Netvisorista Rackbeatiin.

Käytön aikana uudet asiakkaat sekä päivitetyt asiakastiedot siirretään integraatiolla automaattisesti Rackbeatistä Netvisoriin. 

Asiakkaan luominen laukaisee tietojen siirron heti. Myös asiakastietojen päivitys käynnistää tietojen siirron heti.

Iltaisin ajetaan myös ajastettu rekisterisynkronointi Rackbeatin ja Netvisorin välillä, jolla varmistetaan asiakasrekisterin tietojen ajantasaisuus. Synkronointia käytetään myös käyttöönotossa, jos asiakasrekisteri on tuotu Rackbeatiin ensin. CSV:llä tapahtuva asiakastietojen lisäys Rackbeatiin ei käynnistä välitöntä tietojen siirtoa. 

Huom! Jos asiakasrekisteri halutaan siirtää Netvisorista Rackbeatiin, pitää Netvisorissa olla asiakkailla numeroista koostuvat asiakaskoodit.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.