SISÄLTÖ
Kirjautuminen mobiilisovellukseen
Sovellukseen voi kirjautua ilman Netvisorin käyttäjätunnuksia, mutta Netvisorin selainversioon voi kirjautua ainoastaan mikäli henkilö on perustettu Netvisoriin myös varsinaiseksi käyttäjäksi (pelkkä palkansaaja ei riitä).
Palveluun kirjautumisesta Netvisor-mobiilisovelluksella on oma ohjeensa täällä. Ohjeelta löytyy myös tarkemmat tiedot esim. ulkomaalaisen käyttäjän (= ei suomalaisia pankkitunnuksia) kutsumiseen.
Luo henkilökohtainen PIN-koodi
Tunnistautumisen jälkeen luodaan mobiilisovellukseen henkilökohtainen PIN-koodi. Koodin luomisen jälkeen ei tarvitse kirjautua ulos sovelluksesta tai sulkea sovellusta. Mikäli sovelluksesta kirjautuu ulos, on tunnistautuminen tehtävä uudestaan. Sovellukseen pääsee kirjautuman uudestaan kätevästi henkilökohtaista PIN-koodia käyttäen, eikä pankki- tai mobiilitunnistautumista tarvita.
Turvallisuussyistä emme tue "rootattuja" tai "jailbreikattuja" laitteita. Käyttääksesi Netvisoria tarvitset muokkaamattoman laitteen.
Unohditko PIN-koodin?
Mikäli unohdit henkilökohtaisen PIN-koodisi, kokeile syöttää PIN-koodia vähintään 6 kertaa. Kun PIN-koodi on epäonnistunut 6 kertaa ilmoituksella "Väärä PIN-koodi", saat sovelluksessa ilmoituksen "Väärä PIN-koodi. Syötit väärän PIN-koodin liian monta kertaa. Tunnistaudu uudelleen." ja valitse "OK". Tämän jälkeen pääset tunnistautumaan uudestaan ja voit luoda uuden PIN-koodin.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback