SISÄLTÖ
- Kirjautuminen mobiilisovellukseen
- Luo henkilökohtainen PIN-koodi
- Unohditko PIN-koodin?
- Mitä teen, jos kadotan puhelimeni?
- Käyttöoikeudet
- Mobiilisovelluksen aktivoitumisen kesto
Kirjautuminen mobiilisovellukseen
Sovellukseen voi kirjautua ilman Netvisorin käyttäjätunnuksia, mutta Netvisorin selainversioon voi kirjautua ainoastaan mikäli henkilö on perustettu Netvisoriin myös varsinaiseksi käyttäjäksi (pelkkä palkansaaja ei riitä).
Palveluun kirjautumisesta Netvisor-mobiilisovelluksella on oma ohjeensa täällä. Ohjeelta löytyy myös tarkemmat tiedot esim. ulkomaalaisen käyttäjän (= ei suomalaisia pankkitunnuksia) kutsumiseen.
Luo henkilökohtainen PIN-koodi
Tunnistautumisen jälkeen luodaan mobiilisovellukseen henkilökohtainen PIN-koodi. Koodin luomisen jälkeen ei tarvitse kirjautua ulos sovelluksesta tai sulkea sovellusta. Mikäli sovelluksesta kirjautuu ulos, on tunnistautuminen tehtävä uudestaan. Sovellukseen pääsee kirjautuman uudestaan kätevästi henkilökohtaista PIN-koodia käyttäen, eikä pankki- tai mobiilitunnistautumista tarvita.
Turvallisuussyistä emme tue "rootattuja" tai "jailbreikattuja" laitteita. Käyttääksesi Netvisoria tarvitset muokkaamattoman laitteen.
Unohditko PIN-koodin?
Mikäli unohdit henkilökohtaisen PIN-koodisi, kokeile syöttää PIN-koodia vähintään 6 kertaa. Kun PIN-koodi on epäonnistunut 6 kertaa ilmoituksella "Väärä PIN-koodi", saat sovelluksessa ilmoituksen "Väärä PIN-koodi. Syötit väärän PIN-koodin liian monta kertaa. Tunnistaudu uudelleen." ja valitse "OK". Tämän jälkeen pääset tunnistautumaan uudestaan ja voit luoda uuden PIN-koodin.
Mitä teen, jos kadotan puhelimeni?
Voit tunnistautua Netvisor-mobiilisovellukseen toisella puhelimella, sen jälkeen kirjautua ulos tai sulkea sovelluksen ja avata sen uudelleen, sovelluksen etusivulla on "Unohda minut" -painike. Kun sen valitsee, voi valita, että "Unohda kaikista laitteista", jolloin kadonneesta puhelimesta ei enää pääse kirjautumaan.
Käyttöoikeudet
Netvisor-mobiilisovellus toimii oletuksena yrityksen kaikilla palkansaajilla eikä sen käyttö vaadi erikseen käyttöoikeuksia Netvisoriin. Palkansaajan tiedoissa tulee olla valittuna "Veloitettavat palvelut" -kohdasta joko "Matkat" ja/tai "Palkat" käyttöön.
Mikäli palkansaaja on lisätty myös käyttäjäksi Netvisoriin "Käyttäjät ja roolit" -sivulla, voi palkansaajalle asettaa valmiin "Palkansaaja" -profiilin, jotta hän näkee mobiilisovelluksesta omat palkkatiedot, työaikakirjaukset sekä matkalaskut. Käyttöoikeuksista lisää: Palkanlaskennan toimintokohtaiset oikeudet ja roolit
Jotta matkalaskujen teko onnistuu Netvisor-mobiilisovelluksella, yritykseen tulee olla kopioituna palkkamalli, johon palkansaaja on liitetty.
Mobiilisovelluksen aktivoitumisen kesto
Mikäli palkansaaja on juuri lisätty uutena Netvisoriin ja hänelle on asetettu veloitettavat palvelut päälle, voi sovelluksen aktivoitumisessa kestää muutamia tunteja, ennen kuin kirjautuminen sovellukseen onnistuu ensimmäisen kerran.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback