SISÄLTÖ
Palveluun kirjautumisesta Netvisor-mobiilisovelluksella on oma ohjeensa täällä. Ohjeelta löytyy myös tarkemmat tiedot esim. ulkomaalaisen käyttäjän (= ei suomalaisia pankkitunnuksia) kutsumiseen.
Turvallisuussyistä emme tue "rootattuja" tai "jailbreikattuja" laitteita. Käyttääksesi Netvisoria tarvitset muokkaamattoman laitteen.
Luo henkilökohtainen PIN-koodi
Tunnistautumisen jälkeen luodaan mobiilisovellukseen henkilökohtainen PIN-koodi. Koodin luomisen jälkeen ei tarvitse kirjautua ulos sovelluksesta tai sulkea sovellusta. Mikäli sovelluksesta kirjautuu ulos, on tunnistautuminen tehtävä uudestaan. Sovellukseen pääsee kirjautuman uudestaan kätevästi henkilökohtaista PIN-koodia käyttäen, eikä pankki- tai mobiilitunnistautumista tarvita.
Unohditko PIN-koodin?
Mikäli unohdit henkilökohtaisen PIN-koodisi, kokeile syöttää PIN-koodia vähintään 5 kertaa. Kun PIN-koodi on epäonnistunut 5 kertaa ilmoituksella "Väärä PIN-koodi", saat sovelluksessa ilmoituksen "Väärä PIN-koodi. Syötit väärän PIN-koodin liian monta kertaa. Tunnistaudu uudelleen." ja valitse "OK". Tämän jälkeen pääset tunnistautumaan uudestaan ja voit luoda uuden PIN-koodin.
Käyttöoikeudet
Sovellukseen voi kirjautua ilman Netvisorin käyttäjätunnuksia, mutta Netvisorin selainversioon voi kirjautua ainoastaan mikäli henkilö on perustettu Netvisoriin myös varsinaiseksi käyttäjäksi (pelkkä palkansaaja ei riitä).
Netvisor-mobiilisovellus toimii oletuksena yrityksen kaikilla palkansaajilla eikä sen käyttö vaadi erikseen käyttöoikeuksia Netvisoriin. Palkansaajan tiedoissa tulee olla valittuna "Veloitettavat palvelut" -kohdasta joko "Matkat" ja/tai "Palkat" käyttöön.
Mikäli palkansaaja on lisätty myös käyttäjäksi Netvisoriin "Käyttäjät ja roolit" -sivulla, voi palkansaajalle asettaa valmiin "Palkansaaja" -profiilin, jotta hän näkee mobiilisovelluksesta omat palkkatiedot, työaikakirjaukset sekä matkalaskut. Käyttöoikeuksista lisää: Palkanlaskennan toimintokohtaiset oikeudet ja roolit
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback