Rackbeat on varastonhallinnan järjestelmä. Tämän saa Netvisorin Professional-paketin lisäominaisuutena.
Integraation käyttöönotto suoritetaan Netvisor tuen toimesta.
Integraation avulla voidaan tehdä aloitussynkronointi perusrekistereille joko Netvisorista Rackbeatiin tai Rackbeatistä Netvisoriin. Käyttöönotossa voidaan myös valita synkronoidaanko kaikki rekisterit (asiakkaat, toimittajat, tuotteet) vai vain jotkin niistä.
Rackbeat- ohjelmistossa hoidetaan kaikki materiaalinhallintoon liittyvät toiminnat, ja Netvisor- ohjelmisto vastaa kaikesta taloushallintoon liittyvästä toiminnasta. Loppuasiakas (yrittäjä, myyjä, ostaja, varastohenkilö) työskentelevät Rackbeatin käyttöliittymässä tai mobiilisovelluksessa. Taloushallinto (kirjanpitäjä, palkanlaskija, reskontranhoitaja) työskentelevät Netvisorin käyttöliittymässä. Loppuasiakas käyttää Netvisoria ostolaskujen maksamiseen, niiden ostolaskujen hyväksymiseen, joita ei voida hyväksyä automaatiolla, kassavirran seuraamiseen sekä matka- ja kululaskuihin.
Rackbeat ohjelman puolella ei ole käytössä kustannuspaikkoja/laskentakohteita.
Alla nähdään, kummassa ohjelmassa päivitetään tietoja, mikäli Rackbeat ohjelmaa käytetään Netvisorin kanssa.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback