Tämä ohje opastaa, kuinka käyttää tilitoimistoille tarkoitettua jaettua muistilappua asiakasyritysten erityispiirteiden kirjaamiseen ja sisäisessä viestinnässä. Muistilappu on erityisen hyödyllinen tilitoimistojen sisäisissä tuuraustilanteissa.
SISÄLTÖ
Jaettu muistilappu
Tilitoimistojen käyttöön tarkoitettu Jaettu muistilappu on kätevä tapa informoida tilitoimiston sisällä asiakasyritysten erityispiirteistä. Jaettuun muistilappuun on oikeus kaikilla saman tilitoimiston kirjanpitäjillä, joten sinne on turvallista kirjoittaa ylös muistettavia asioita. Jotta tämä näkyy, pitää käyttäjän perusyritys olla tilitoimistossa.
Jaettua muistilappua voidaan hyödyntää etenkin tilitoimiston sisäisissä tuuraustilanteissa kun joku on lomalla tai poissa. Muistilaput näkyvät asiakaskohtaisesti päivämääräjärjestyksessä siten, että uusin muistilappu on ylimpänä.
Muistilappu toimii siten, että ensin valitaan haluttu asiakas alasvetovalikosta Lisää muistilappu.
Kirjoita valitulle asiakasyritykselle muistilappu ja Tallenna.
Tekemäsi muistilappu näkyy nyt listassa ensimmäisenä. Muistilappuun jää myös päivämäärä, milloin muistilappu on tehty. Muistilappua pääset muokkaamaan sinisestä kuvakkeesta klikkaamalla ja kun muistilappu muuttuu tarpeettomaksi, sen voi arkistoida Arkistoi -napista.
Vanhoja, arkistoituja muistilappuja pääset selaamaan asiakaskohtaisesti klikkaamalla Näytä arkisto.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Kenellä on pääsy jaettuun muistilappuun?
Kaikilla tilitoimiston kirjanpitäjillä, kun perusyrityksenä on tilitoimisto.
Miten lisään uuden muistilapun?
Valitse asiakasyritys alasvetovalikosta, kirjoita muistilappu ja tallenna.
Miten voin selata arkistoituja muistilappuja?
Klikkaa "Näytä arkisto" päästäksesi katsomaan arkistoituja muistilappuja asiakaskohtaisesti.
Avainsanat: Jaettu muistilappu, tilitoimisto, Netvisor, asiakasviestintä, kirjanpito, sisäinen viestintä
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback