Tässä ohjeessa on kerrottu Netvisorin tukiportaalista. Rekisteröitymällä tukiportaaliin voit lähettää tukipyynnön ja seurata tukipyyntöjesi käsittelyä yhdellä silmäyksellä. Rekisteröityminen on nopeaa. 

SISÄLTÖ

Avaa tukiportaali osoitteessa: http://support.netvisor.fi ja klikkaa sivun ylälaidasta "Kirjaudu tukeen".


Tukiportaaliin rekisteröityminen

Klikkaa "Rekisteröidy palveluumme".

Syötä nimesi, sähköpostiosoitteesi ja vahvista klikkaamalla "En ole robotti".

Klikkaa "Rekisteröi". Saat vahvistuksen rekisteröitymisestä selaimeen.

Kirjaudu sähköpostiisi ja avaa Netvisor-tukiportaalin lähettämä sähköposti. Viimeistele rekisteröityminen klikkaamalla sähköpostissa saamaasi linkkiä. Tämän jälkeen pääset asettamaan salasanasi.

Sähköposti on jo käytössä

Jos olet ollut jo yhteydessä Netvisor-tukeen sähköpostiosoitteellasi, saatat saada ylläolevan virheen, vaikket olisikaan ikinä kirjautunut tukisivuille. Voit aktivoida käyttäjäsi palaamalla edelliselle sivulle ja klikkaamalla "Unohditko salasanasi?". Saat tämän jälkeen sähköpostin, jonka ohjeita seuraamalla saat asetettua uuden salasanan.

Tukiportaaliin kirjautuminen

Kirjaudu Netvisorin tukiportaaliin avaamalla: http://support.netvisor.fi ja klikkaa sivun ylälaidasta "Kirjaudu tukeen". Voit luoda uuden tukipyynnön klikkaamalla "Uusi tukipyyntö" -painiketta.

Uusi tukipyyntö tukiportaalista

Uuden tukipyynnön luominen on nopeaa ja vaivatonta tukiportaalin kautta. Kun olet valinnut aihealueen, jota asiasi koskee, voit tarkistaa, mitä tietoja aiheeseen liittyen on hyvä tukipyynnöllenne täyttää, viemällä hiiren oikealla olevien otsikoiden ylle. Kun täytät mahdollisimman laajat tiedot asiastasi, nopeuttaa se tukipyynnön käsittelyä.

Kirjautumisen jälkeen klikkaamalla nuolipainikkeesta nimesi vierestä, voit tarkastella omia tukipyyntöjäsi "Omat aktiviteetit" kohdasta, muokata profiiliasi valitsemalla "Profiilin muokkaus" sekä kirjautua ulos palvelusta.

Omien tukipyyntöjen tarkasteleminen tukiportaalissa

"Omat aktiviteetit" -näkymään aukeaa kaikki omat avoimet tai odottavat tukipyyntösi. Voit valita, minkä tilan tikettejä haluat selata pudotusvalikosta. 

Voit luoda uuden tukipyynnön klikkaamalla "Luo uusi tukipyyntö" -linkkiä. Uudesta tukipyynnöstä lähetetään sähköpostiisi kopio. Voit muokata ja lähettää lisätietoja tukipyyntöösi klikkaamalla sen auki omista aktiviteeteistä.

Profiilin muokkaus

Profiilin muokkauksesta voit vaihtaa salasanasi sekä muokata omia tietojasi. Voit lisätä tunnuksellesi puhelinnumeron, sekä kuvan ja muita tietoja.

Sähköpostiosoitteen vaihtuminen

Asiakkaidemme tietoturva on asiakaspalvelussa meille erittäin tärkeää, joten tietoturvasyistä emme vaihda sähköpostiosoitteita käyttäjille vaan sähköpostiosoitteen vaihtuessa käyttäjän tulee luoda uusi tunnus. Uuden tunnuksen voi luoda esim. kirjautumalla tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluun uudella sähköpostiosoitteella.

avainsanat: tukipyyntö, tukiportaali, asiakaspalvelu



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.